En app ger er möjligheten att på ett enkelt och effektivt sätt kommunicera löpande uppdateringar om vad som händer till era hyresgäster. Ni kan även välja att bjuda in era hyresgäster för dialog och feedback genom funktioner som anslagstavlor. På anslagstavlorna kan ni skriva ut korta meddelande som tex. “Dag för sophämtning är ändrade till fredagar”.
Viktiga meddelanden och uppdateringar blir uppmärksammade och når fram fortare. Med notiser kan era hyresgäster välja att få notiser som berör just dem eller de områden de är intresserade av.
Plattformen ger administratören ett online verktyg för att hantera återkommande frågor samtidigt som ökar servicenivån till era hyresgäster. Informationen kan delges på olika sätt såsom “Frågor och svar”, en handbok innehållande all information uppdelad efter kategorier, dela dokument och pdf. filer, videos och listor på relevanta länkar.
Administratören kan vid behov även göra vissa ändringar och uppdateringar “on the go” direkt via appen.
Formulär ger möjligheten att samla in olika typer av data från användare. Det kan vara ett formulär så hyresgäster kan skicka in en felanmälan och finns idag ett system för felanmälan går det bra att länka in det. Detsamma gäller tex. för “Mina sidor”. Administratören kan skapa olika typer av frågeformulär, undersökningar och checklistor som kan publiceras ut i appen. För events går det bra att lägga till en kalender med funktioner som anmälningar och uppföljning.
Har ni redan ett eller flera system som ni vill koppla till en app eller har ni en helt egen idé för hur er app skall se ut och fungera? Kontakta oss så ser vi hur vi kan hjälpa er med det.