Appar för fastigheter och intern kommunikation

features

Appar

Våra lösningar för fastigheter och interkommunikation förenklar vardagen för fastighetsägaren, fastighetsskötaren, centrumledningen, administratörer och hyresgäster.
Med en app “i fickan” hos era kunder finns informationen lättillgänglig då den behövs. Viktiga saker som snabbt behöver kommuniceras når ut på ett effektivt sätt, uppdateringar sker i realtid och användarna hittar all nödvändig information på ett ställe.
Oavsett om det handlar om en ny hyresgäst i ett köpcentrum, vattenläcka i källaren, uppdatering av tider för årets julfest, tips på hur man sparar el eller rapportera en felanmälan så kan våra lösningar möta de flesta behov.
android

Nyheter och anslagstavlor

En app ger er möjligheten att på ett enkelt och effektivt sätt kommunicera löpande uppdateringar om vad som händer till era hyresgäster. Ni kan även välja att bjuda in era hyresgäster för dialog och feedback genom funktioner som anslagstavlor. På anslagstavlorna kan ni skriva ut korta meddelande som tex. “Dag för sophämtning är ändrade till fredagar”.

news
notifications

Påminnelser och notiser

Viktiga meddelanden och uppdateringar blir uppmärksammade och når fram fortare. Med notiser kan era hyresgäster välja att få notiser som berör just dem eller de områden de är intresserade av. 

Gör informationen tillgänglig

Plattformen ger administratören ett online verktyg för att hantera återkommande frågor samtidigt som ökar servicenivån till era hyresgäster. Informationen kan delges på olika sätt såsom “Frågor och svar”, en handbok innehållande all information uppdelad efter kategorier, dela dokument och pdf. filer, videos och listor på relevanta länkar.

Administratören kan vid behov även göra vissa ändringar och uppdateringar “on the go” direkt via appen.

list view
surveys

Använd formulär för att samla in data

Formulär ger möjligheten att samla in olika typer av data från användare. Det kan vara ett formulär så hyresgäster kan skicka in en felanmälan och finns idag ett system för felanmälan går det bra att länka in det. Detsamma gäller tex. för “Mina sidor”.  Administratören kan skapa olika typer av frågeformulär, undersökningar och checklistor som kan publiceras ut i appen. För events går det bra att lägga till en kalender med funktioner som anmälningar och uppföljning.

Kundunika lösningar

Har ni redan ett eller flera system som ni vill koppla till en app eller har ni en helt egen idé för hur er app skall se ut och fungera? Kontakta oss så ser vi hur vi kan hjälpa er med det.

app for conference

CMS

manage your app swedish

Vår process

var process
Home image

Kontakta oss för att prata om ert behov