Vår lösning för konferens och mötesappar förenklar både för arrangören, administratörer och deltagare. Med konferensen i fickan finns den med deltagaren hela tiden, ändringar blir uppdaterade i realtid och administratörer når snabbt ut med nödvändig information. Oavsett om det handlar om ett enskilt möte, en större konferens, företagets julfest eller flera olika konferenser och möten internt och externt så kan våra lösningar möta de flesta behov.
Välinformerade deltagare
En app gör event informationen enkelt att ta del av för deltagarna. Full kontroll från registrering till uppföljning med tillgång till aktuell och korrekt information såsom datum, tid, plats för event, talare, agenda, aktiviteter och annat som är bra att veta. Beroende på lösning kan användaren ges olika alternativ för återkoppling både före, under och efter eventet.
Konferenser och möten blir enkelt
Plattformen ger konferensens administratörer ett onlineverktyg för att hantera aspekter som deltagare, evenemangregistrering, informationsdelning, inträdesrättigheter, kalendarium, nyhetsuppdateringar och anslagstavlor mm. Lösningen fungerar också som en registreringsportal och inträdespass om man vill. Användaren kan då registrera sig direkt i appen och administratören kan ge omedelbar åtkomst.
I vår lösning kan administratören göra vissa ändringar och uppdateringar “on the go” direkt via appen.
Påminnelser och notiser
Med notiser engageras och aktiveras deltagaran direkt. Viktiga meddelanden och uppdateringar blir uppmärksammade och når fram till fler fortare. Efter ett genomfört event kan notiser även påminna användare om eventuella kommande evenemang.
Kundunika lösningar
Har ni redan ett eller flera system som ni vill koppla till en app eller hat ni en helt egen idé för hur er app skall se ut och fungera? Kontakta oss så ser vi hur vi kan hjälpa er med det.